Sunday, April 4, 2010

::Nak ke x nak::

Fuuuhhhhh!!!!!Alhamdulillah rezeki 2010....Banyak dapat offer lubong2 bisnes ni tp xtau mane 1 nak pegang dgn kuatnye......Bile tanye hubby, die kate pikirla masak2 jgn sampai lupe tanggungjawab sebagai wife sudahla...Bile di pikir balik sampai bile kite nak makan gaji sampai ke tua,nak gak ade bisnes sendiri.. insya allah ia menjamin masa depan hingga ke hari tua...rezeki anak2 dari yg maha esa...MODAL????eeemmmm....tu yg susah nak cakap tu!!!!!bab MODAL ni la yg aku lemah sikit...hehehe....kalo takat 100 200 tu xpe la...ni sampai berpuluh2 K lak...aduussss poning kepalo????Tak kan nak pinjam loan kot...aduuussss...
Insya Allah mane tau akan tercapai impian ku ni...Mak + Hubby kate "ON" je...xpe,dari situ kite tau kemampuan kite...don't give up malia...Addduuuusss kate2 semangat dari MAK + HUBBY "buat je"...."Ko mesti boleh"insya allah....

**Aku perlukan semangat & kekuatan diriku...Mak & hubby doakan la semoga ia berjalan dengan lancar...(teringat pulak kat arwah ayah,kalo arwah ade kan seronok kongsi berita gembira ni)al fatihah buat arwah ayh..

3 comments:

anisalya said...

ade rezki insyaallah..

anin said...

insya Allah..nk jadi bisnes partner bole?hikhik

Anonymous said...

setiap rezeki yang ALLAH bagi mesti ada hikmah dan jalan disebaliknya. cuba kita yang perlu menilai diri kita mampu atau tidak? Rezeki ada dimana2, bijak berfikir dan rancang strategi..insyaalah di permudahkan ALLAH.

:: AMWAY ::

- TENTANG AMWAY -   AMWAY adalah syarikat jualan langsung No. 1 di dunia, menurut Direct Selling News Global 100*. Beroperasi di l...