Sunday, May 2, 2010

::Barang lama & Baru::

salam olls..korang sume ade simpan barang kesayangan yg boleh gune lg x???masih elok lg ke??Semalam aku balik rumah my MIL,dah lame tgk car volkswagen ni,tp baru semalam aku snap pic volkswagen ni..Aku tanye hubby & MIL die kate sebaya ngan umo hubby aku.So,umo the couple volkswagen ni adalah....tadaaaa 27thn beb...lamenye...masih elok,boleh jalan lg..sib baik xleh bawak on the road..roadtax dah mati..bukan takat mati je hilang terus roadtax nye..puspakom tak terima dah..hehehehe....

hehehe...lani the couple volkswagen ni jatuh ke tangan anak bujang aku lak....tau2 je kalo budak dapat kete camni...u alls mesti tau ape yg die akan buat....ape lagi campak la...hehehe sbb suke dengar bunyinye...NI jenis Mild Steel...tahan karat...

Ni die yellow volkswagen..walaupun catnye terkopek tp good condition tau..tayar xpancit punye...hehehe...made ni mane???nak tau ke???hehehehe..

Ni die.. "MADE IN ISRAEL" hehehe....tengok belah kanan u alls...kan ade tulis tu...hehehe...

Ni the purple volkswagen...siap ade flower lg...hehehe...tp anak aku suke main ngan MR Yellow sbb yellow xde flower...hehehe...

Pun same gak "MADE IN ISRAEL"...hehehehe...

Tadaaaa.....the couple volkswagen Mr.Yellow & Mrs.Purple...hehehe....MIL kate beli kat KL,tp dah lupe kedai ape...Brp harganye???eemmm...hehehhe...RM1.50 je..tp tu dulu la..dh 27thn pun..lani xtau la pulak...hehehe...

Doraemon?????mesti u alls layan gak cite Doraemon kan???hehehe...jangan tipu la...ni die lg satu
sentimental value kate hubby....Sebaya gak ngan umo hubby....27thn..hehehe...dah berapa kali MIL basuh...Sampai la ke anak bujang aku gak..Umar cukup suke pegang doraemon ni....Dalam die kekabu tau...kekabu yg di isi dengan padat sekali...
Tapi nampakkan still ade kesan liur basi kot...hahahahaha....layan je la pic doraemon ni...hehehe


Ni die Kerusi makan utk Umar Aisy Hamzah....My MIL belikan utk Umar...material kayu getah ..tp alhamdulillah....TQ MIL...xtanye rega berapa....orang dh bagi terima je la...tp kerusi makan ni aku letak kat umah MIL je..masalah nak angkut balik umah aku...hehehehe...Aku nak tengok kerusi ni sampai bile boleh tahan....hehehe...

No comments:

:: AMWAY ::

- TENTANG AMWAY -   AMWAY adalah syarikat jualan langsung No. 1 di dunia, menurut Direct Selling News Global 100*. Beroperasi di l...