Blog Widget by LinkWithin

Sunday, April 10, 2011

:: Melaka ::

Salam....

Dah lama tak update blog ni...Nasib baik belum bersawang lagi..hehehehe....Sebelum ianya bersawang baik ai cuci dulu sawangnye...hehehehe...

Last weekend kami 3 beranak pi Melaka...Saja round Bandar Hilir...Masya allah punye la lama ai tak datang sini semuanye dah berubah...Ramai betul pelancong yang datang ke Bandar Hilir...Jonker Walk???Jangan cakap la pun ramai..Ingatkan malam je ramai rupenye siang pun ramai...Naik Bot? Tak la, lagi pun kami sampai dalam kol 2.00 gitu malas nak naik bot walaupun RM10 sorg...Keris Taming sari RM10 pun kami tak naik....Insya allah kami akan kesana lagi...

Tp kami naik beca....waahhhh sekecik umar dok diam je bile naik beca..Kami naik beca kene RM20...Hubby kate pasni kalo nak naik beca kene gune 2 beca...Kesian kat pak cik kayuh beca tu....

OTW balik BBM
kami singgah umah nenek ai & umah pak ngah hubby...Sampai umah BBM dekat kol 12mlm...

K la,nanti ai update pic bersiri pulak ek...

Selamat bekerja semua!!!!!!

Have a nice day!!!!