Blog Widget by LinkWithin

Sunday, January 23, 2011

:: Si bujang merajuk ::

Bile si bujang ummi & ayah merajuk peerrgghhh dok bawah kerusila,bawah meja la...senyap je tanpa suara tp lirikan matanye peerrghhh.....Tu la sape soh janji2 ngan si kecik ni...kan die dah merajuk...Ni ayah la ni!!!!!Janji lg ngan umar nak g main bola kat taman..Ni la xtvt 3 of us last wikend...G mane????g dataran nilai la..hehhehe..Bola wajib bawak tp bukan nak main bola sendiri sedap lg bola org kot..So si bujang ni sebat je bola sape kat atas padang tu...Jom layan Pic Umar Aisy ni..


Dah besar buah hati ummi n ayah ni...Ada je bende die nak buat...Cepat sangat merajuk kalo tak dapat ape yg die nak..ikut perangai ummi la ni!!!!

umar: ummi tinggi la layang2 tu...

ummi: senyum cepat...

Ummi: kite lumbe lari nak?

umar: ok jom!!!

ummi: mar aisy nak g mane? kate nak lumbe lari?

Umar: tak nak la wat penat je lari ngan ummi ni..

ummi: aadduuusss!!! terkene aje..

nota kaki lutut: janji kene tepati....

2 comments:

Jasfyra said...

hihi..pandai umar..mmg kan, anak2 makin besar makin pandai.kalo dah berjanji tu,depa akan ingat.kalo xtunaikan....siapla mak pak...ahahaha

- Malia - said...

tula...lg2 kalo tempat tu kite penah bwk die..peerrgghh ingatkan dh ilang ingatan rupe xilang2 lg tu...smpai skrg masih ingat..hehhee