Blog Widget by LinkWithin

Thursday, December 3, 2009

:: Kurang Ajar::

"Mak,malia tak balik lunch tau"...Hj zaini belanje lunch..."Malia nak tau tak?Nape mak?"
"kenal hadi yg jaga lembu tu tak??kenal..."Nape mak"?Bini die meninggal....Innalilla..."Sakit ape mak"??Tak de sakit ape pun...Abis tu??Kene rogol beramai2.....Ya Allah.....sape cakap??Cik ijah dtg umah td...die yg cakap....ooooo...Die keluar nak beli makanan tp tak balik2...ade org jumpe motor die tp tak org...eeemmm....Kate makcik tu kejadian berlaku Hari Raya Haji...Tp mayatnye baru jumpe 2 hari lepas...ya allah...Kejamnye manusia yg bertopengkan setan tu!!!!!..Patut dihukum bunuh je tu...Dah la rogol bini org,membunuh lg tu...ya allah..Ape la salah kakak tu ek???ntahla...

Hadi & wife die ni baik...Arwah ayah memang kenal hadi ni...Die ni orang indo,keje jaga lembu dekat gak la ngan umah mak aku...Anak 2 org..Dua2 lelaki..Hadi ni balik indo...so tinggal la bini ngan anak die sorg kat tempat tu..Dorg ni memang tinggal kat tempat dorg keje...Apela perasan laki die bile dapat tau bini mati kene rogol tu.....ya allah...

Ya allah...kau lindungi keluarga ku,mak ku,adik beradikku,anak2ku,kawan2ku & insan yg lemah ni..Dari malapetaka & kejadian sebegini rupa...Lindungilah kami ya allah..

**Jgn berjalan @ keluar bersendirian.....Pastikan ade org menemani anda..

No comments: