Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, November 18, 2009

:: Ko memang manusia bertopengkan SETAN ::

"Nape icam x bukak kedai?"?Dah lame ni die x berniaga.....Bisnes die OK wat...
"Aku rase kedai aku ni kene kaco la"...kene kaco???eemmmm....Nape berniaga kat situ?kenapa x cari tempat lain?"eeeemmmm x lame la die berniaga kat situ nampaknye"...betul gak ape yg aku agak....x akan lame die kat situ...eeemmmm...

Abis sume org ko nak kaco hheeehhh.....Ko memang manusia bertopengkan SETAN!!!! x boleh tgk org idup senang dgn bisnesnye....Ape masalah ko ni ha laki bini???KO pandai berubat???Berubat ape???Panggil SETAN ko,soh kaco bisnes org lain...Nape ko ni dengki & busuk ati sangat haa???Ko ingat bisnes ko tu maju sangat la he????Pegi jahanam la ko!!!!Sape yg nak hormat ko laki bini kalo camtu.....Org I*D*N leh la ko nak soh hormat ko.....Ko soh org hormat ko tp perangai ko laki bini pun macam SETAN sape nak hormat ko haaa????

Ko buangla SETAN ko tu jauh2....Jgn la nak musnahkan periuk nasi org lain....Nabi xngaku umat la kalo ko bela SETAN....

Kenape busuk sangat hati ko ni haaa????xboleh ke berniaga same2???buangla SETAN ko tu jauh2...Jgn sampai SETAN ko tu makan ko balik!!!!


Bertaubatla ko laki bini.....Susah bile ko MATI nanti!!!!

AKU BENCI MANUSIA SEPERTI KO!!!!!

2 comments:

Ena said...

Salam kenal & ziarah..

Tu la kan.. manusia nie klu x de hasad dengki.. busuk hati.. & yg sewaktu dengannyer tu mesti dunia nie aman kan.. Harap banyak bersabar yerr.. Mudah2an semoge bisnez berjalan lancar.. Sesungguhnyer DIA Maha Adil Lagi Bijaksana.. Sampai mase nanti org yg sgt busuk hati tu akan terima balasannye..

Mr Naz said...

Sape org tu bgtau sini. Orang melayu lah tu yg suka dengki2 org melayu gak...

Lain kali suruh kawan tu antar balik setan dia tu kasi dia sedar sikit...

Tak pun nampak dia tgh bejalan kaki, langgar dia dgn kete pastu lari..hahahahaha~

jahat betui idea nih...kuikuikui~