Sunday, November 8, 2009

:: Ahad 08 Nov 2009 ::

tuttt.tuttt..tuttt......malia ko katne? 'aku kat bukit mahkota..'ko tau x cik enal masuk hospital??eeemmmm hospital...nape???kejut tol aku bile dpt tau pakcik aku admit wad kat hospital serdang..Bile tanye sakit ape.rupe2nye sakit jantung...So petang isnin operate masukkan camera doc nak tgk jantung tu...

Time aku g tgk cik enal kat wad hubby call,hubby kate ade bende nak cakap,aku kate cakap jela...nape..Hubby ni tunggu kat lobby coz jaga umar...budak2 xleh masuk wad CHDW tingkat 4 ni..So tunggu je la kat bawah....Bile dh tgk cik enal aku pun turun bawah cr hubby...Hubby kate Atok Melaka dah tak ade kol 4.30ptg td...tersentap aku dibuatnye..."tipula???"Atok mane ade sakit"padahal atok xsakit pape....

Time raye aritu atok memang xbanyak cakap dari biase....kalo kite orang dtg umah atok mulut atok je bising..tp tahun ni x pulak...Sok Isnin 091109 aku nak balik melaka ziarah atok...

Semoga roh atok dicucuri rahmat & ditempatkan dalam golongan org2 yg beriman...amin.

**selang 40bulan 10hari ayah ku pergi...

1 comment:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

takziah, moga atok ditempatkan di kalangan org yg beriman.Al Fatihah

:: AMWAY ::

- TENTANG AMWAY -   AMWAY adalah syarikat jualan langsung No. 1 di dunia, menurut Direct Selling News Global 100*. Beroperasi di l...