Monday, June 22, 2009

:: Stroller,Waiting Time,Pray For Me ::

Ape abg ni asik tolak stroller je ni??? Heran aku tgk hubby aku ni,asik tolak stroller je kejenye...kalo aku balik umah mentua kat sg merab abis di godeknye stroller ngan beg baby..."Nape yang dh xsabar sgt ke"...hehehe...Adik hubby (azfar & zafirah) pun heran tgk abg die ni..Aku lg la rimas tgk...Aku lupe nak ambik pic hubby tolak stroller..hehehe..Hubby leh cakap,'nanti umo baby dh 2 week leh dok dlm stroller la kan yang'??eemmmm...pelik aku..Ntahla...
Sekarang aku tengah menunggu hari je ni..Minggu ni dh masuk 37 week,petang ni lak g check up kat Az Zahra,Bangi then esok kat Klinik Desa Jenderam lak...Aku nak ambik MC awal leh x??penat la sgt2..Bangun pagi je tapak kaki sakit kalo nak memijak...Jari jemari pun sakit kalo nak menggemgam....kalo time tido tu jgn cite la,sume xselese dibuatnye...Ni la dugaan Ibu Peknen kan???Hubby kate ni sume pahala ummi...Time ni la ummi kene byk bersabar...
Hubby doakan ummi selamat ye..Sihat tubuh badan ummi & baby.Permudahkan ummi bersalinkan umar nanti...Ampunkan dosa2 ummi ye..Halalkan makan minum ummi...Doakan ummi ye sayang..

1 comment:

Mysunshine cake said...

salam perkenalan,
sudikan join mysunshine diaper cake giveaway @ www.mysunshine2u.blogspot.com ^_^

:: AMWAY ::

- TENTANG AMWAY -   AMWAY adalah syarikat jualan langsung No. 1 di dunia, menurut Direct Selling News Global 100*. Beroperasi di l...